mercoledì 20 gennaio 2021

Testo Della Canzone O Mia Bela Madunina

Testo Della Canzone O Mia Bela Madunina. Che te brilet de luntan. O mia bela madunina (traduzione in italiano).

Alamari Musicali Oh Mia Bela Madunina Facebook
Alamari Musicali Oh Mia Bela Madunina Facebook from lookaside.fbsbx.com
La madonnina in questione è la statua d'oro posta in cima al duomo di milano. Oh mia bèla madunina is a song by giovanni d'anzi which is an unofficial city anthem of milan. O mia bella madonnina ❤ (testo).

Free o mia bela madunina canzone simbolo di milano interpretata dal baritono roberto lovèra e banda arma mp3.

O mia bela madunina che te brilet de luntan, tuta dora e piscinina ti te dominet milan. strofa 1 a disen la canzon la nass a napoli e certament gh'hann minga tutt i tort surriento, margellina, tutt i popoli i o mia bella madonnina che te brilet de lontan tutta d'ora e piscinina, ti te dominet milan sotta a ti se viv la vita, se stà mai coi man in man canten tutt ‟lontan de. La madonnina in questione è la statua d'oro posta in cima al duomo di milano. La canzone o mia bella madunina è uguale alla canzone del maestro.marcello cortoppassi:


Nessun commento:

Posta un commento

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel